معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش : رایحه خوش احترام و خدمت رسانی به مردم با عملکرد خوب مهندس طیبی در جزیره کیش به مشام می رسد و امید داریم کار بزرگی که شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای توسعه شهری جزیره آغاز کرده به واسطه اعتماد سازی و احترام سازی که درفضای اجتماعی شاهد هستیم روزبه روز با قدرت ادامه یابد.

به گزارش کیش نیوز ، جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در شرکت عمران، آب و خدمات کیش با مدیرعامل و مسئولان این شرکت دیدار وگفت وگو کرد.

دراین نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دستاورد های قابل ملاحظه این شرکت در توسعه موضوعات مختلف شهری، زیربنایی، عمرانی ، فضای سبز وخدماتی جزیره کیش که به مدد تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات کیش میسر شده گفت : تلاش های همکاران و منابع شرکت در جهت تحقق تدوین طرح راهبردی، بسیار کار بزرگی بوده است و سازمان منطقه آزاد کیش، حامی تلاشهای شرکت عمران، آب و خدمات در مسیر توسعه پایدار شهری کیش است.

جعفر آهنگران افزود: اقدامات حوزه خدمات شهری و شهرداری ها آیینه تمام نما از جایگاه اقتصادی و گردشگری شهرها است و در جزیره کیش فعالیت های ارزشمندی در فضای شهری برای توسعه و زیبایی منظر بصری انجام شده که نشان دهنده وجود مدیری جوان و شایسته درکنار نیروهای با تجربه وپیشکسوت است که با تلاش و خوش فکری باعث تحول درفضای شهری کیش شده اند وجا دارد از این زحمات شبانه روزی تشکر وقدردانی کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران گفت: خشنودیم که شاهد رضایت خاطر شهروندان وگردشگران به واسطه خدمات دهی خوب شرکت عمران، آب وخدمات کیش هستیم و تداوم رضایت کیشوندان و گردشگران، زمینه ساز استمرار فعالیت ها و رشد عواید اجتماعی و مالی این شرکت است.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست عنوان کرد: رایحه خوش احترام و خدمت رسانی به مردم با عملکرد خوب مهندس طیبی در جزیره کیش به مشام می رسد و امید داریم کار بزرگی که شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای توسعه شهری جزیره آغاز کرده به واسطه اعتماد سازی و احترام سازی که درفضای اجتماعی شاهد هستیم روزبه روز با قدرت ادامه یابد.

پورعلی افزود: فعالیت های شرکت عمران، آب وخدمات کیش در بهسازی منطقه سفین وخدمات دهی به بومیان، آزاد سازی سواحل، توسعه فضاهای ورزشی ، اصلاح معابر، بهسازی پیست دوچرخه سواری، اصلاح تابلوهای راهنمایی و رانندگی و….. درکنار توسعه عمران و آبادانی جزیره به همراه اطلاع رسانی و رواج فرهنگ متعالی شهروندی باعث شده است جزیره کیش با سرعت بیشتری در مسیر رشد و ارتقاء شهری و اجتماعی حرکت کند .

درپایان این نشست ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تقدیر از سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ومعاونان سازمان ابراز امیدواری کرد: به پشتوانه این حمایت ها و همدلی مردم، شرکت عمران، آب و خدمات کیش با تمام توان برای اعتلای جزیره کیش تلاش کن

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش