مهدی کشاورز در دیدار با اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی که سبب رشد و توسعه جزیره در حوزه های مختلف می شود، خبر داد.

به گزارش کیش نیوز ، در جلسه ای که با حضور اعضا هیئت امنا انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با محوریت رویداد بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲  برگزار گردید  مهدی کشاورز با تاکید بر دستور رئیس جمهور کشورمان در راستای بهره مندی از فرصت های ارزشمند رویداد ۲۰۲۲ قطر؛ امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد کیش با بخش خصوصی را منشا تحولات بزرگ و همکاری های بیشتر عنوان کرد که این امر مهم سبب رشد و توسعه حوزه های مختلف جزیره کیش خواهد شد.

مهندس کشاورز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این تفاهم نامه با هدف سیاست گذاري سازمان منطقه آزاد کیش و اجرای صحیح طرح ها توسط بخش خصوصی برای برگزاری رویداد و فستیوال جام جهانی در این منطقه به امضا رسیده است.

به گفته  مهندس کشاورز، سازمان منطقه آزاد کیش طراحی، پشتیبانی و نظارت را با همکاری بخش خصوصی بر عهده دارد و باید از فرصت های پیش رو بهر لازم را برد.

همچنین در ادامه این جلسه محسن قریب دبیر کل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز توضیحاتی در خصوص ماهیت و حوزه فعالیت های این انجمن بیان نموده و سپس به اهمیت فراهم سازی زیرساخت درست و کارآمد، لزوم برنامه ریزی های منسجم و دقیق و تقسیم مسئولیت بین سازمان منطقه آزاد کیش و انجمن سرمایه گذاران برای برگزاری این رویداد مهم نیز اشاره نمودند.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم  یک توافق نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش به نمایندگی از سوی بخش خصوصی کیش منعقد گردید و مقرر گردید طرفین با همکاری، همدلی و تقسیم وظایف امور را پیش برده و به زودی شاهد یک رویداد بزرگ و هیجان انگیز در این جزیره زیبا و مرجانی باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری خبرآنلاین