مدیران بخش های مدیریت برنامه ریزی و توسعه، اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات، مدیریت پشتیبانی، امور اداری و حراست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب و معرفی شدند.

با حکم دکتر محمدرضا محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ، کریم حسن زاده کلاشمی به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه، امیر ترکاشوند به عنوان مشاور مدیر عامل و سرپرست اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات، مهدی فتحعلی به عنوان مدیر امور اداری و رضا زرین جویی الوار به عنوان سرپرست پشتیبانی این شرکت منصوب شدند.

همچنین ، یداله جعفری نیز با ابلاغ محمد راستی مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد کیش، به عنوان مدیر حراست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب شد.

در مراسم معارفه این مدیران که با حضور معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد، دکتر محمدی با اشاره به اجرای برنامه ریزی کوتاه مدت در ابتدای کار به منظور هم راستا شدن ساختار شرکت با اهدافی که برای آن تعریف شده ، افزود: این اقدامات باعث شد تا دغدغه های مالی شرکت نیز کاهش پیدا کرده و به چابک سازی شرکت نیز کمک شود.

وی پاکدستی، کاردانی ، خدمت بی منت و صادقانه را مبنای عمل این شرکت دانست و اظهار داشت: اعتقاد به این موضوع می تواند فضایی توأم با سلامت و صمیمیت بین مسئولان و مردم ایجاد کند و شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش که با زندگی روزمره شهروندان سر و کار دارد، اهمیت مضاعف دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در خصوص تجدید و اصلاح ساختار سازمانی این شرکت ضمن اشاره به بررسی های کارشناسانه و اخذ تصویب ساختار جدید  و عملیاتی نمودن آن با ایجاد اداراتی از جمله روابط عمومی، مدیریت برنامه ریزی و توسعه، بحران و پدافند غیر عامل، امور مهندسان ناظر در معاونت معماری و شهر سازی و مدیریت کنترل و رسیدگی در حوزه معاونت فنی و عمرانی و از انتقال کلیه ماموریت ها و تکالیف معاونت سابق ورزش و تفریحات سالم شرکت به مؤسسه ورزش و تفریحات سالم، خبر داد.

دکتر محمدی افزود: با اعمال هماهنگی های لازم، وظیفه نظارت بر مدارس غیر انتفاعی الغدیر نیز از این شرکت به معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش منتقل شده است.

وی تاکید کرد: این تغییرات در جهت تسریع دستیابی به اهداف و ماموریت های شرکت و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان و کاهش دامنه مشکلات و دغدغه های روزمره مردم انجام شده است.

لازم به ذکر می باشد که پیش تر نیزدر جهت اصلاح و بهبود  امور شهری جزیره نیز  معاونت امور شهری و محیط زیست ، معاونت حمل و نقل و مدیران خدمات شهری و تدارکات و برخی از قسمت های شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز دستخوش تغییرات اساسی شدند .

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز