عبدالنبی شرفی در پیامی بسیج را فرهنگی ارزشمند برشمرد و این هفته را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست .

به گزارش کیش نیوز ،عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران کیش ، ضمن تبریک و گرامی داشت هفته بسیج طی پیامی  این هفته را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی دانسته و پیامی به شرح ذیل زیر صادر نمود :

بسم الله النور

هفته بسیج فرصتی است تا یاد و خاطره حماسه آفرینان بسیجی رو گرامی بداریم  و ضمن تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های موسس و معمار کبیر نهاد مردمی بسیج حضرت امام خمینی (ره)  تجدید میثاق کنیم

بسیج در واقع عصاره خوبی‌ها و فضیلت‌های مردمی وآمیزه‌ای از همدلی ، مسئولیت شناسی و اقتدار است.

بسیج را میتوان فرهنگی ارزشمند برشمرد که از دل روزهای سخت انقلاب و دفاع مقدس بوجود آمد ، رشد کرد و بالنده شد.

بسیجیان فداکاری که در سالهای دفاع مقدس جان برکف از تمامیت ارضی میهن اسلامی و دستاوردهای انقلاب پاسداری کردند با پایان یافتن دوران نبرد در جبهه های حق علیه باطل هم وارد کارزار سخت دیگری شدند که مقابله با دسیسه های گوناگون دشمنان نظام بود.

امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این عزیزان افزوده شده، بطوری که گاهی در عرصه های اقتصادی و رونق تولید و  خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمرثمر هستند. در سالهای اخیر هم که حضور هوشمندانه و با درایت بسیجیان در عرصه جنگ نرم و  رسانه ای سبب شد توطئه های استکبار برای ضربه زدن به اقتدار و عظمت نظام اسلامی با شکست مواجه شود. بدون تردید  با حفظ این سرمایه گران سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی هم ماندگار و جاودانه خواهند ماند.

در پایان  هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر جزیره کیش تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره‌مندی از ظرفیت کلان فرزندان بسیجی ایران اسلامی شاهد پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر میهن عزیزمان باشیم.»

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش