رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش طی پیامی با تبریک 26 آذر روز ملی حمل و نقل، کارآمدی و توسعه شبکه حمل ونقل درون شهری کیش را یکی از عوامل مهم توسعه صنعت گردشگری، رشد اقتصادی منطقه و افزایش رضایتمندی گردشگران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، متن کامل پیام محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت به مناسبت روز ملی حمل و نقل به شرح زیر است :

به نام خدا

فرارسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را به تمامی دست اندرکاران این صنعت مهم درکشور به ویژه فعالان این عرصه در جزیره زیبای کیش تبریک عرض می نمایم .

صنعت حمل و نقل صنعتی توانمند و مهم است که در مناسبات اجتماعی و اقتصادی جهان نقش و جایگاه ویژه ای دارد و از جمله بخش های زیر بنایی اقتصاد هر جامعه به شمار می رود که ضمن تاثیرگذاری بر فرآیند توسعه اقتصادی به ویژه بازار پر رونق گردشگری ، با تقویت ارتباطات ، حلقه اتصال بخشهای مختلف جامعه و زمینه ساز دستیابی به توسعه پایدار است .

در جزیره کیش که قطب گردشگری کشور لقب گرفته، برخورداری از شبکه حمل ونقل کارآمد یکی از عوامل مهم توسعه صنعت گردشگری، ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی گردشگران است.

  بی تردید این مهم در سایه مسئولیت پذیری، تعهد و اخلاق مداری رانندگان خدوم ناوگان حمل و نقل شهری و تعهد و تخصص و اراده مصمم همه تلاشگرانی  میسر شده که با اشراف به اهمیت این حوزه در جهت ارتقای خدمات و تقویت رفاه اجتماعی شهروندان می کوشند.

ضمن عرض تبریک این مناسبت ارزنده ملی به تمامی فعالان و پیشگامان صنعت حمل و نقل کشور ، از زحمات دست اندرکاران این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و رانندگان خدوم این ناوگان تشکر نموده  از پروردگار سبحان سلامت ، سعادت و بهروزی شما را خواستارم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش