محسن نظر پور در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن یازدهم اردیبهشت" روز جهانی کارگر " و تجلیل از زحمات جامعه کارگری کیش ، این انسان های پرتلاش را رکن اصلی تولید و آبادانی کشور برشمرد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات ، متن کامل پیام محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر به شرح زیر است:

به نام خدا

یازدهم اردیبهشت روز جهانی ، فرصت ارزشمندی برای تجلیل از کارگران زحمت کشی است که مخلصانه برای کسب رزق حلال می کوشند و با همت والای خود گردش چرخهای تولید و  آبادانی کشور را تضمین می کنند.
فرارسیدن این مناسبت ارزشمند را به همه کارگران شریف کشوربه ویژه کارگران عزیزجزیره کیش تبریک گفته و  به روان پاک کارگران شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درود مى‌فرستم.
در جامعه اسلامی که بر حفظ کرامت کارگر تاکید فراوان شده است ، گرامیداشت مقام و منزلت این انسان های شریف و پرتلاش به یک روز محدود نیست و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) هر روز باید زحمات این قشر زحمت کش را ارج نهاد.
بی تردید جزیره زیبای کیش برای حرکتی مستمر در مسیر توسعه روز افزون و شادابی و طراواتی در خور قطب گردشگری کشور، به تلاش هوشمندانه و هدفمند کارگران این جزیره زیبای مرجانی تکیه کرده است.
ضمن سپاس وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند در بخش های مختلف خدمات شهری ، فضای سبز و کارگاههای تولیدی و خدماتی، از درگاه خداوند سبحان، برای یکایک کارگران پرتلاش شاغل در جزیره کیش  توفیق روز افزون توام با موفقیت و بهروزی مسالت دارم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش