سرپرست اداره آموزش و پرورش جزیره کیش طی پیامی فرارسیدن روز جهاني جهانگردي و آغاز هفته گردشگري را به تمامی فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری جزیره زیبای کیش تبريك گفت.

در متن پیام دکتر حیدری راد آمده است:

صنعت گردشگری، بزرگترین و متنوع‌ترین صنعت در دنیا محسوب گردیده و سومین صنعت بزرگ  و متنوع جهان است که در کنار سود آوری، نقش مهمی در نزدیکی و دوستی ملت‌ها و هم‌افزایی فرهنگ‌ها دارد. صنعت گردشگری با ویژگی‌های خاص خود، صنعتی پویا با آینده‌ای روشن تلقی می‌شود.

خوشبختانه جزیره زیبای کیش محیطی امن، آرام و پاک، برترین مقصد گردشگری ایران برای خانواده‌ها و با داشتن پتانسیل ها و ظرفیت ها و زیرساخت های متعدد و دارا بودن اقلیم و آب و هوای متنوع و جاذبه‌های‌تاریخی و طبیعی بی‌شمار بوده که می‌توانند پاسخگوی سلایق مختلف  بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در تمامی فصول سال باشد

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی گردشگری به تمامی فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری جزیره زیبای کیش، امیدوارم که با اتمام بیماری کرونا به زودی شاهد تحولات مثبتی در راستای پیشرفت صنعت گردشگری در جهان، ایران عزیزمان و جزیره مرجانی کیش باشیم و بار دیگر در پناه حق تعالی توسعه و رونق روزافزون صنعت گردشگری کیش را شاهد باشیم.

با احترام- پرویز حیدری راد
سرپرست اداره آموزش و پرورش جزیره زیبای کیش

  • منبع خبر : کیش نیوز