مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامي هموطنان و ساکنین جزیره زیبای کیش تبريک و تهنیت گفت .

بسم الله النور

ماه عبادت و بندگي و بهار معنويت با قدم هاي ميمون و مبارك فطر،عيد تهذيب نفس به پايان مي رسد. با اميد به اينكه فرصت يك ماهه رمضان  و لحظات ناب استجابت ما را در مسيرقرب الهي ثابت قدم تر كرده باشد  فرارسيدن اين عيد فرخنده و تعميق پيوند با حضرت دوست را محضر تمامي هموطنان تبريك و تهنيت عرض مي كنم .

اگرچه امسال به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا ، از برخی رسوم پسندیده نظیر گستردن سفره های افطاری در مراکز تجاری و مساجد کیش جهت ترویج سنت های حسنه اسلامی در ماه مبارک رمضان و راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس بی نصیب بودیم ، اما امیدوارم در سایه الطاف پروردگار این بحران جهانی به طور کامل برطرف شده و به زودی برگزاری آیین ها و مراسم پرفیض معنوی در جزیره کیش با قوت و حضور حداکثری ساکنان مومن و متعهد این جزیره میسر شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان و تبریک حلول ماه شوال و عيد سعید فطر،  از خداوند منان می خواهم در عید رحمت و بخشايش یاریمان کند تا با همدلي در راستاي تحکیم پیوندهای وحدت و مودت و پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام در جامعه گام برداريم وشاهد برقراري صلح و عدالت در جهان باشيم .

                                                                                جعفرآهنگران

                                                                               مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش