مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش از تاسيس مركز درماني تخصصي و فوق تخصصي در جزیره زیبای کیش خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رئیس اداره تامین اجتماعی كيش، ارائه خدمات درمانی را از جمله اقدامات این اداره برشمرد و گفت: توسط سازمان تامین اجتماعی، مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کیش تاسیس می شود.

‎آهنگران در ادامه سخنان خود بر لزوم اهمیت دقت و همکاری این اداره در خصوص رسیدگی به مشکلات پرونده های فعالان اقتصادی در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: با اعتماد به فهرست‌های کارفرمایان؛ هرگونه حسابرسی و بازرسی با رعایت اصل اعتماد صورت گیرد.

‎آهنگران فعالان اقتصادی کیش را پیشگامان قانون مداری در جزیره کیش معرفی کرد و افزود: استفاده از فرصت‌های بخشودگی جرایم سازمان تامین اجتماعی سبب کاهش اختلافات کارفرمایان با این اداره می شود.

‎حبیب حبیبی رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه کیش در رابطه با بدهی‌های معوق تامین اجتماعی، گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان حق بيمه معوق به اداره تامین اجتماعی بايد پرداخت شود.

‎حبیبی افزود: ۱۰ میلیارد تومان حقوق بازنشستگی و مستمری بگیری به صورت ماهیانه توسط تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

‎وی به تعداد بیمه شدگان در شعبه کیش اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه هستند که همراه با افراد تبعی؛ ۸۲ هزار بیمه شده شعبه تامین اجتماعی کیش را تشکیل می‌دهند.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش