مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم معارفه خود، داشتن نگاه علمی به مسائل، اهل تعامل و مشورت بودن و پرهیز از شعار گرایی، اقدامات هیجانی و نمایشی را از ویژگی های یک مدیر موفق بشمرد.

 به گزارش کیش نیوز ، مهدی کشاورز مدیرعامل جدید سازمان، با بیان اینکه تجربه مدیران قبلی چراغ راهی برای آینده کیش خواهد بود گفت: در چند هفته اخیر مشکلات مناطق آزاد در حوزه های فنی و زیرساختی، زیست محیطی و دیگر موارد را با همکاری دبیرخانه شورای عالی بررسی کردم. وی افزود: خدارا شاکرم که بار دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا مسئولیتی به من محول شد، در این مدت به صورت ویژه بر حوزه های مختلف کیش متمرکز شدم و مشکلات عمده را شناسایی کرده ام،اقدامات خوبی از سوی مدیران گذشته انجام شده و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید با فعالیت جهادی به درجه عالی در تحقق اهداف رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم معارفه خود، داشتن نگاه علمی به مسائل، اهل تعامل و مشورت بودن و پرهیز از شعار گرایی، اقدامات هیجانی و نمایشی را از ویژگی های یک مدیر موفق بشمرد.

مهدی کشاورز، حضور میدانی مسئولین را موجب آرامش روانی ساکنان مناطق عنوان کرد و افزود: حضور میدانی مسئولان و مدیران برای مردم امیدآفرین و انگیزه بخش است و نوعی آرامش روانی در جامعه ایجاد می کند.

کشاورز در ادامه بر استفاده از علوم روز برای افزایش بهره وری مدیران و کارکنان تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد اهداف و ارتقای بهره وری سازمان ها استفاده از علوم روز است. کارکنان اصلی ترین عنصر هر سازمان هستند و هر سازمانی که کارکنان توانمند و بهره ورتری دارد، موفق تر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با اشاره به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود خاطرنشان کرد: ایجاد نظم و ساماندهی شرایط موجود در منطقه، شفاف سازی و کوتاه کردن فرآیندها، چابک استاندارد سازی ساختار، ایجاد تناسب شغل با شاغل و تعیین تکلیف پرونده‌های باز سازمان از جمله برنامه های کوتاه مدت مدنظر است.

کشاورز در خصوص برنامه های میان مدت نیز افزود: تسریع در تکمیل پروژه های فنی و زیرساختی، ایجاد درآمدهای پایدار سازمان، حل مشکلات برق و آب جزیره کیش، توسعه حوزه های گردشگری سلامت ورزشی و علمی، چاره جویی برای کنترل قیمت اجاره و هزینه‌های زندگی و مسکن، همچنین افزایش تراز آموزشی هم از بعد فضا و هم کیفیت، ایجاد بورس بین‌اللمل و تاسیس بانک آفشور از جمله برنامه های بلند مدت مدنظر است که می توان به آن اشاره کرد.

وی در ادامه، ایجاد شهر هوشمند، درآمدهای پایدار و پرهیز از زمین فروشی و همچنین ایجاد هاب خدماتی و مالی و بیمه‌ای را از برنامه های بلند مدت خود در دوره مسئولیتش در سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش