۴۰۰ واحد مجتمع ساحلی و زیبای رویای کیش واقع در ساحل مرجان با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی مشارکتی بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری رسید.

به گزارش کیش نیوز ، آیین بهره برداری از این مجتمع مسکونی زیبا در ساحل مرجان جزیره زیبای کیش با حضور امیر دریادار مهدی خواجه‌امیری معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع و مهندس پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

امیر دریادار خواجه امیری در این آیین گفت: در ساخت و به سرانجام رساندن پروژه‎‌ها نکته حائز اهمیت این است که برای آیندگان با بالاترین کیفیت ساخته شود و قابلیت ماندگاری داشته باشد.

این مجتمع مسکونی با نام رویای کیش از پروژه های مشارکتی سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی است؛ این سازمان هم اکنون ۶ طرح به ارزش ۱۷۱ هزار میلیارد ریال به صورت مشارکتی در حال انجام دارد.

پنج طرح مشارکتی دیگر نیز به ارزش روز ۲۸۶ هزار میلیار ریال در مرحله شناسایی و انتخاب سرمایه گذار و یا انعقاد تفاهم نامه بوده که این طرح ها در زمینی به مساحت ۱۲۳ هزار متر مربع با ۴۷۶ هزار متر مربع زیربنا احداث می شود.

مجتمع مسکونی رویای کیش دارای پنج بلوک آپارتمانی با ۶۵۵ واحد در ۱۸ طبقه، در زمینی به مسـاحت بیش از ۸۲هزار متر ساخته شده که در مرحله اول سه بلوک آن به تعداد حدود ۴۰۰ واحد به بهره برداری رسید.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنای کیش