با حضور مهندس پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و مسوولان محلی طرح زیر سازی و اصلاح شیب خیابان ساحلی نسیم،در یک حرکت زیبا و ارزشمند توسط یکی از پاکبانان زحمتکش جزیره به بهره برداری رسید.

به گزارش کیش نیوز، با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیران شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از مسئولان محلی طرح زیر سازی و اصلاح شیب خیابان ساحلی نسیم، صبح شنبه ۲۷ اسفند توسط یکی از پاکبانان زحمتکش جزیره به بهره برداری رسید که در این طرح در ادامه فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات کیش و با هدف بهسازی مسیر تردد ساکنان و گردشگران در مساحتی بیش از ۱۰ هزار متر مربع اجرا شده است.

بنابراین گزارش اصلاح حوضچه های موجود و تعداد ۵ حوضچه جدید جمع آوری آب های سطحی در این طرح اجرا شده است که اجرای این طرح با هدف تامین رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران و تسهیل تردد در نوار ساحلی از ۲۵ بهمن آغاز و در مدت ۲۰ روز  تکمیل شد که بر اساس این گزارش در ابتدا عملیات جمع آوری آسفالت قدیمی و اصلاح زیرسازی و شیب بندی خیابان توسط شرکت عمران، آب و خدمات، در مدت یک هفته اجرا  شد .  با توجه به  نبود شیب کافی جهت هدایت آب در وضعیت قبلی خیابان که باعث جمع شدن آب در نقاط مختلف خیابان می‌ شد اصلاح شیب بندی در دستور کار قرار گرفت و با اجرای ۱۲۰۰ متر کانیوو، احداث ۵ حوضچه جدید جمع آوری آب و اصلاح حوضچه‌های قبلی، این مشکل، مرتفع شد.

در مرحله بعدی عملیات اصلاح هندسی خیابان و پارکینگ‌های مجاور آن، با اجرای بالغ بر ۳۵۰ متر جدول، اجرای کانیوو، احداث حوضچه‌های جمع آوری آب و اجرای بالغ بر ۱۰هزار مترمربع کفپوش بتنی تکمیل شد.

در ادامه مراسم بهره برداری از این خیابان ساحلی ، سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ، محسن نظر پورمدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از مسئولان محلی از طرح توسعه بیمارستان کیش و ساختمان جدید دادگستری بازدید کردند.

لازم به ذکر است شرکت عمران، آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که مسئولیت تکمیل زیرساخت ها در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل عمومی را بر عهده دارد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش