غلامرضا جهانشاهی رییس هیات اسکواش کیش از بهره برداری سالن تخصصی و بین المللی اسکواش کیش خبر داد و گفت : خوشبختانه در حال حاضر مشکلی برای تمرین ورزشکاران جزیره وجود ندارد و سالن های هر دو بخش بانوان و آقایان به تمرینات ورزش کاران اختصاص یافته است .

به گزارش کیش نیوز و به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات درپی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی کورت های اسکواش کیش پس ازافتتاح رسمی این مجموعه ، غلامرضا جهانشاهی رییس هیات اسکواش کیش با اشاره به اینکه شائبه تعطیلی کورت های اسکواش به دلیل اظهارات پیمانکار مجموعه مبنی بر ضرورت رفع برخی نواقص در کورت های اسکواش و تحویل قطعی آنها به شرکت عمران ایجاد شده بود گفت: با توجه به اعلام پیمانکار مبنی بر رفع برخی ایرادات در درون کورت ها ، تصور تعطیلی مجدد این سالن ها در اذهان کاربران قوت گرفت که با اعلام شرکت عمران، آب و خدمات مبنی بر آمادگی این سالن ها برای استفاده ورزشکاران، این نگرانی برطرف شد.
جهانشاهی افزود: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد و سالن های هر دو بخش بانوان و آقایان به تمرینات ورزش کاران اختصاص یافته است .
همچنین  معاون فنی و عمرانی این شرکت با اعلام اینکه کورت های اسکواش کیش در حال بهره برداری است و ورزشکاران نیز از آن استفاده می کنند اظهارداشت: در اجرای تمام طرح های عمرانی پس از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه، امکان تحویل موقت و بهره برداری وجود دارد . در این مورد نیز طبق ماده ۳۹ شرایط عمومی پیمان،  این کورت ها از پیمانکار به صورت موقت تحویل گرفته شده و آماده بهره برداری است.
معاون فنی و عمرانی شرکت عمران ، آب و خدمات تصریح کرد: این ایرادات بسیار جزیی بوده و به هیچ روی خللی در بهره برداری ورزشکاران از این مجوعه ایجاد نکرده است. پیمانکار نیز ملزم است تا با هزینه خود ایرادات را رفع کند.
سید حامد مولانا با اشاره به اینکه هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد افزود: اجرای این پروژه چندین سال به طول انجامیده و تلاش تیم مدیریتی شرکت در تسریع آن قابل تقدیر است .
عزیزاله فرضی پور رییس مرکز ورزش کیش نیز با تاکید بر اینکه کورت های اسکواش در مرحله تحویل موقت هم پذیرای ورزش کاران بوده و تمرینات در این زمین ها انجام شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد گفت: اگرچه به دلیل برخی نواقص جزیی، پیمانکار از سوی سازمان و شرکت ملزم شد تا ایرادات را در مهلت کوتاه برطرف کند اما با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات مبنی بر استمرار فعالیت های ورزشی و عدم تعطیلی فعالیت های این رشته ، این سالن ها در حین رفع اشکالات نیز در اختیار اسکواش بازان قرار داشته و هرگز تعطیل نشده است.
فرضی پور افزود: در حال حاضر تمرینات اسکواش بازان کیش در کورت های آقایان و بانوان برقرار است تا برای میزبانی از رقابتهای ملی و بین المللی آمادگی کسب کنند.
رستمی نماینده پیمانکار مجموعه کورت های اسکواش نیز با بیان اینکه این سالن ها در حال حاضر در اختیار مرکز ورزش قرار دارد و از آن بهره برداری می شود افزود: آثار تمرینات ورزشکاران در روزهای گذشته بر دیواره های داخلی کورت هاقابل مشاهده بوده و مبین  استفاده مکرر ورزش کاران از این سالن ها است.
وی با اشاره به اینکه در روند اجرای طرح های عمرانی رفع نواقص جزیی پس از بهره برداری از پروژه ها امری معمول و طبیعی است تاکید کرد: در سالن های اسکواش کیش هم ، اشکالات جزیی در حین بهره برداری مرتفع خواهد شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش