مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 با حضور دکتر مظفری برگزار شد.

به گزارش کیش نیوز ،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش(سهامی خاص) مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ با حضور غلامحسين مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان به عنوان رئیس مجمع،ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان و مصطفي خانزادی عضو هیئت مدیره و معاون عمرانی و زیربنایی سازمان به همراه مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و همچنين نمایندگان سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت، در محل سالن اجتماعات سازمان در تهران برگزار شد.

در اين مجمع ابتدا گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس سازمان حسابرسی قرائت و توضیحات لازم توسط مدیر عامل و معاونین شرکت ارائه شد، سپس گزارش عملکرد شرکت در سال مالی عنوان شده مورد بررسی قرار گرفت و صورتهای مالی حسابرسی شده به تصویب اعضای مجمع رسيد.

در پایان، رئیس مجمع؛ اقدامات انجام شده در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را مثبت ارزیابی و ضمن اظهار رضایت از اين موضوع برای ورود به بازار سرمایه پيشنهاداتي ارائه كرد.

لازم به یاداوری است؛درپایان مجمع ، هزارمیلیارد ریال سود سهام تقسیم شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز