احمدرضا جبل عاملی، بنیانگذار دانش معامله گری سنتیمنتال در دنیا ، سی و ششمین دوره مهارت حضوری معامله گری سنتیمنتال خود را در ایران برگزار کرد و این در حالی است که از این تعداد 3 دوره طی 2 ماه گذشته در جزیره زیبای کیش توسط ایشان برگزار شده است.

به گزارش کیش نیوز ، معامله گری سنتیمنتال علم شناخت تمایلات معاملاتی معامله گران موثر حاضر در بازار است و مزیت ھای غیرقابل رقابتی در مقابل تحلیل تکنیکال و فاندامنتال دارد.

احمدرضا جبل عاملی با ھدف ارتقا سطح سرمایه و درآمد علاقه مندان به شغل معامله گری و فرھنگ سازی صحیح این بیزینس، بیش از ۱۷ سابقه تجربه ای را که از طریق معامله گری به دست آورده است ،در قالب دوره حضوری مھارت معامله گری سنتیمنتال که برگرفته از دو شاخه اصلی علم اقتصاد یعنی اقتصاد رفتاری و اقتصاد عصبی است را طی ۵ جلسه به دانشجویان خود آموزش می دھد.

ایشان با بھره گیری از دانش تاثیر مستقیم روی ضمیر نیمه خودآگاه و تکنیک ھای آموزشی منحصر به فرد خود، توانسته است در ھمه دوره ھای خود به گونه ای اطلاعات را به دانشجویانش منتقل کند که در طی ۳ جلسه انتھایی به راحتی بتوانند در بازار معامله کنند و ھمه شرکت کننده ھا بدون استثنا به این مھارت می رسند  که بتوانند در کمتر از ۱۰ ثانیه دقیقا مثل مربی خود ھر بازاری را معامله کنند و دانشجویان از طریق آنچه که در این دوره های ضروری می آموزند به راحتی در بازارھای سھام، رمز ارزھا، فلزات، انرژی، شاخص و… معامله می کنند و این نتیجه انتقال صحیح اطلاعات و تجربیات در طی این ۵ جلسه و قدرت علم معامله گری سنتیمنتال می باشد.

ایشان با در اختیار داشتن سیستم LMS منحصر به فرد خود، پشتیبانی تخصصی بسیار قدرتمندی را از طریق برگزاری جلسات کوچینگ اختصاصی ۵ ساعته با دانشجویان و ھمچنین ارائه خدمات پشتیبانی آموزشی به صورت پرسش و پاسخ لایو با مربیانی که پرورش داده است و در طول ھفته به مدت ۲۵ ساعت در اختیار دانشجویان قرار داده است، توانسته سیستم غیر قابل رقابتی را پایه ریزی و اجرا کند.

در این سیستم قدرتمند، کوچینگ اختصاصی با احمدرضا جبل عاملی در روزھای یکشنبه با موضوع بررسی موقعیت ھای بازار داخلی، در روزھای دوشنبه با موضوع بررسی موقعیت ھای بازار خارجی، در روزھای سه شنبه با موضوع روانشناسی و عصب شناسی معامله گری و در روزھای چھارشنبه با موضوع بررسی معاملات دانشجویان در بازار واقعی برگزار می شود و دانشجویان معامله گری سنتیمنتال به مدت ۱۵ ماه دسترسی فعال به این سیستم  LMS دارند.

آقای احمدرضا جبل عاملی با سرمایه شخصی و بدون ھیچ حمایتی توانسته است علم معامله گری سنتیمنتال را در دنیا بنیانگذاری و برترین سیستم LMS که تنھا دانشگاه ھای معتبر جھانی آن را در اختیار دارند، را اجرا کند و قدرت و میزان سوددھی آن را با استفاده از پرورش دانشجویان موفق در این عرصه آن ھم فقط طی ۵ جلسه نشان دھد.

لازم به ذکر است  علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت نام  در دوره های مهارت حضوری معامله گری سنتیمنتال و چگونگی شرکت در این دوره ها به سایت   www.sentimentaltrading.com  مراجعه و یا با کارشناسان و مشاوران آموزش تماس حاصل نمایند .

آدرس دفتر مرکزی: جزیره کیش، برج سارینا ۱ – واحد ۶۱۱

آدرس دفتر پشتیبانی: جزیره کیش، برج سارینا ۱ – واحد ۶۱۰

مشاوران آموزش : ۰۹۱۹۰۱۶۵۲۵۴

مشاوران آموزش : ۰۹۹۱۷۳۵۹۷۴۷

زمان پاسخگویی مشاوران آموزش: هر روز هفته از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ (حتی روزهای تعطیل)

  • منبع خبر : کیش نیوز