مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش ارتقای کمی و کیفی رویدادهای ورزشی کیش را مرهون برنامه ریزی اصولی و سخت کوشی کارکنان و مربیان مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش دانست.

به گزارش کیش نیوز ، محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با مدیران و کارکنان مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش دیدار و با اهدای گل از زحمات آنان را در توسعه فعالیت های ورزشی کیش تقدیر کرد.
وی در این نشست با اشاره به  اهمیت برنامه ریزی اصولی در جهت بهبود فرایندها و برنامه های اجرایی مرکز ورزش اظهار داشت : در یک سال گذشته کاهش هزینه و افزایش درآمدهای این مجموعه دستاورد ارزشمندی در جهت ایجاد درآمدهای پایدار در این مرکز بوده است.
نظرپور با تجلیل از مسئولیت شناسی و تعامل خوب همکاران مرکز ورزش در جهت ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و ورزشکاران و تقویت فعالیت های آموزشی گفت: ماهیت فعالیت های خدماتی به گونه ای است که زحمات دست اندرکاران چندان برای مخاطبان مشهود و ملموس نیست اما بی تردید رضایتمندی استفاده کنندگان از امکانات ورزشی کیش درسایه تلاش همدلانه مربیان و کارکنان این مراکز امکان پذیر می شود.
عزیزاله فرضی پور نیز در این نشست با بیان اینکه برگزاری بیش از ۳۳۰ رویداد ورزشی در سال گذشته در جزیره کیش رکورد کم نظیری است که حجم فعالیت های این مرکز را نشان می دهد گفت : از ابتدای امسال آمار برگزاری اردوهای تمرینی و تدارکاتی رشته های مختلف ورزشی در کیش ،اعزام ۳۸ ورزشکار کیش به رقابت های ملی و بین المللی و حضور افتخارآفرینشان در میادین ورزشی و کسب ۱۴۰ مدال بیانگر جایگاه منحصر بفرد کیش در عرصه ورزش کشور است.
وی افزود:  با توسعه امکانات سخت افزاری و رایزنی با فدراسیون های مختلف در جهت میزبانی رقابت های ورزشی بین المللی در نیمه دوم امسال ، شاهد رشد چشمگیر فعالیت های ورزشی در ماه های پایانی امسال خواهیم بود.
در این نشست صمیمی کارکنان مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در این نشست مواردی را در جهت بهبود فضای فعالیت ، رفع مشکلات بخش های مختلف و همچنین مسائل حوزه اداری و امکانات رفاهی کارکنان  مطرح کردند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش