سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه پدیده کیش، بر ضرورت دریافت مجوزهای لازم در راستای سرعت بخشیدن به فرایند کار و رعایت مسائل ایمنی در این پروژه تاکید کرد.

به گزارش کیش نیوز ، سعید پورزادی در بازدید از پروژه پدیده کیش ضمن در جریان قرار گرفتن روند پیشرفت کار این طرح بزرگ عمرانی بر لزوم اهمیت بازگرداندن پروژه های متوقف شده و نیمه تمام به چرخه فعالیت اشاره داشت و گفت: بر اساس تاکید دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی بر تسهیل و تسریع فرایندهای اداری؛ این مهم در اولویت کاری سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

پورزادی نظارت و رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام موجود در این منطقه را از اهمیت ویژه ای برشمرد و اظهار داشت: با تشکیل کارگروه تخصصی و برگزاری جلسات فشرده با هدف فعال شدن این پروژه ها؛ گام های موثری در این زمینه خواهیم برداشت و به طور جد پیگیر این امر مهم هستیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن صدور دستور ویژه مبنی بر اخذ استحکام بنا و رعایت ضوابط شهرسازی و تایید نقشه ها تاکید کرد.

بنابراین گزارش، پروژه پدیده کیش واقع در جنوب غربی جزیره با تعداد ۹۰ مهندس و بیش از یک هزار کارگرد که در این طرح بزرگ عمرانی مشغول به کار می باشند در حال ساخت است.

همچنین این پروژه دارای کاربری ها و بخش های متنوعی از قبیل “هتل ۵ ستاره، مرکز بزرگ خرید، مرکز همایش ها و بیزینس سنتر، اسکله بزرگ تفریحی، شهر بازی سر پوشیده، پارک آبی و باغ گیاهان دریایی” است.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش