محمدرضا لواسانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به صورت سرزده و بدون هرگونه تشریفات معمول و مرسوم در سایت اصلی شرکت آب و برق کیش حضور یافت و از نزدیک وضعیت آن را بررسی کرد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش،  در بازدید از شرکت آب و برق کیش، بر لزوم اهمیت تولید آب و اجتناب از ریسک پذیری در این حوزه که بخواهیم به درصدهایی در تامین آب اکتفا کنیم، گفت: موضوع آب جزو موضوعاتی است که باید در تامین آن مطمئن شویم.

لواسانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هفته آینده طی جلسه ای با ابوالفضل صدرایی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش و سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به یک زمان بندی مشخص برای افزایش تولید آب و برق جزیره اقدام خواهد شد.

ابوالفضل صدرایی مدیرعامل شرکت آب و برق نیروگاه شمال کیش از بهره برداری آزمایشی “MED” دستگاه آب شیرین کن تقطیری با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب خبر داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت از اوایل بهمن سال جاری این مهم محقق می شود.

صدرایی در رابطه با انعقاد قرارداد بانک شهر  با شرکت آب و برق کیش، افزود: این قرارداد مشکلات اجرایی و حقوقی داشته و هم اکنون بانک شهر دنبال رفع مشکلات موجود است.

وی گفت: بانک شهر به عنوان ثالث در این قرارداد است و با تمام تلاش سعی می کنیم در زمان مشخص این موضوع حل و فصل شود.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش