مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت ایجاد نظم و ساماندهی و استفاده بهینه از منابع که سبب مرتفع شدن مشکلات پیش رو کادر درمان می شود، تاکید کرد.

به گزارش کیش نیوز ، مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت در مراسمی با تقدیر از کارکنان حوزه درمان و سلامت کیش که در بیمارستان کیش برگزار شد؛ ساماندهی و ایجاد نظم را تحولی در حوزه درمان و افزایش بهره وری با استفاده از منابع موجود، عنوان کرد.

کشاورز با بیان این که در سه سال گذشته کشور با محدودیت های ناشی از گسترش شيوع بیماری کرونا مواجه شده بود، اظهار داشت: کادر درمان و سلامت کیش با تلاش های شبانه روزی خود در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه با غیرت مثال زدنی برای مقابله و پیشگیری از گسترش شيوع بيماري کرونا ایستادگی کردند.

وی با ابراز خرسندی از حضور فعال کادر درمان و سلامت کیش برای حفظ و ارتقای سلامت مردم این منطقه، عنوان کرد: فعالیت های کادر درمان و سلامت کیش، این منطقه را به عنوان الگویی موفق در حوزه سلامت در سطح کشور مطرح کرده است از این رو باید از تلاش بی وقفه مدافعان سلامت قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: طی مذاکراتی با رییس بیمارستان و رییس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص نحوه عملکرد حوزه سلامت و درمان و همچنین نقش مهم کادر درمان در جزیره گام های موثری خواهیم برداشت.

کشاورز با اشاره به این که کارکنان این حوزه با مشکلات عدیده ای از جمله “مسکن، گرانی، حقوق” مواجه هستند گفت: مشکلات به صورت اپیدمی در کیش وجود داشته و سعی بر این داریم تا با همکاری یکدیگر مشکلات را مرتفع و فعالیت ها را به صورت عملیاتی و علمی انجام دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که تصور بر این نباشد که تنها باید بودجه ای برای این امر در نظر گرفت، بلکه گاهی ساماندهی و ایجاد نظم سبب تحول مطلوب خواهد شد و با استفاده بهینه از منابع، بهره وری افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است در این مراسم مصطفی نادعلی نژاد رییس بیمارستان کیش، محمدرضا رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش، جمعی از کارکنان حوزه درمان و سلامت و برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش