محسن نظر پور از اهتمام جدی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات برای ایجاد دفتر سازمان نظام مهندسی در کیش خبر داد.

به گزارش کیش نیوز ، در مراسمی که ویژه گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان در نمازخانه این شرکت برگزار شد محسن نظر پور با ابراز تاسف از بروز این حادثه تلخ در آبادان و جان باختن و مصدوم شدن شماری از هموطنانمان گفت: نظارت دقیق بر ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمانها علاوه بر مسئولیت حقوقی و شغلی ما به عنوان وظیفه شرعی و اخلاقی نیز جایگاه بسیار مهمی دارد .

وی اظهار داشت: در راستای افزایش نظارت ها و ارتقای کیفی ساخت و سازها در جزیره کیش با جدیت پیگیر راه اندازی دفتر سازمان نظام مهندسی هستیم و امیدواریم با رویکرد خاص و حمایت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش این امر بزودی محقق شود.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات گفت: مقوله ایمن سازی ساختمان ها همواره یکی از مهم ترین محورهای فعالیت شرکت بوده و به همین دلیل از ماه های قبل روند نظارتی شرکت بر عملیات ساخت و ساز تشدید شد و حتی با ارسال تذکرات کتبی خواستار توجه جدی پیمانکاران به دریافت و تمدید پروانه ساخت و همچنین پایان کار شدیم .

وی بر ضرورت نظارت معاونت عمرانی بر روند اصولی ساخت و سازها تاکید کرد و افزود: حوزه آتش نشانی و ایمنی شرکت نیز با نظارت دقیق برای صدور تاییدیه های فنی  هنگام دریافت پایان کار ساختمان ها می توانند  ایمن سازی مجموعه ها را در کیش تقویت کرده و حرکت در این مسیر را تسهیل کنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش