جعفر آهنگران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ،محمد صادق سرافراز را به سمت مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیر عامل این سازمان منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در مراسمی که با حضور جعفر آهنگران مدیر عامل و جمعی ازمعاونان و مدیران این سازمان ، همچنین برخی مدیران عامل شرکت های تابعه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد،  محمد صادق سرافراز به عنوان مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و از زحمات سید محمد رضا مداح در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

جعفرآهنگران در این نشست با بیان اینکه افزایش کارآیی سازمان منطقه آزاد کیش و پویایی بیشتر فضای فعالیت مهم ترین هدف تغییرات مدیریتی در این سازمان است نقش رییس حوزه مدیر عامل را در پیشبرد طرح های مدیریتی و راهبردی این سازمان بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ایجاد ارتباط موثر با سایر بخش های درون و برون سازمان، برنامه ریزی اصولی و کمک به انجام فعالیت های مدیریت کلان سازمان از مهم ترین مسئولیت های این حوزه است.

وی با تقدیر از زحمات سید محمدرضا مداح و روحیه تعامل و همکاری وی ابراز امیدواری کرد حضور محمد صادق سرافراز نیز در این مسئولیت نتایج ارزشمندی به همراه داشته و به تحقق اهداف سازمان و اجرایی شدن برنامه های راهبردی مدیریت سازمان کمک کند.

ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز با قدردانی از تلاش ها و زحمات سید محمدرضا مداح و اعلام آمادگی برای همکاری با سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیر عامل در جهت تحقق اهداف سازمان ، ابراز امیدواری کرد فعالیت محمد صادق سرافراز موجب افزایش بازدهی و کارایی سازمان شود.

محمد صادق سرافراز مشاور و سرپرست جدید اداره کل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه در خصوص وظایف کارگزاران در نظام اسلامی ، تعامل درون و برون سازمانی را اصل مهمی در تقویت عملکرد مثبت سازمان عنوان کرد و گفت: اجرای عدالت ، افزایش  رضایتمندی مردم و مراجعان، حسن خلق و اخلاق مداری و تکریم و  توجه به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران به عنوان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وظیفه همه مسئولان در نظام اسلامی است.

وی افزود: حمایت و تعامل با تمامی بخش های سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در جهت بهبود فرایند سازمانی و بهبود ارائه خدمات مهمترین محور فعالیت ها خواهد بود.

سید محمد رضا مداح نیز با ابراز خرسندی از فعالیت  ۳۰ ماهه خود در منطقه آزاد کیش به تلاش در جهت تقویت تعاملات سازمان با سایر ارگان ها و نهادها و تقویت همکاری های میان بخشی و درون سازمانی اشاره کرد و گفت:  خداوند را برای توفیق خدمت و بکارگرفتن توان خود در جهت ایفای وظایف محوله سپاسگزارم.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش