مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی احکامی جداگانه مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری و عباس نیک پور را به عنوان سرپرست مدیریت امور مجامع و حسابرسی و ابوالفضل مجیدی را  نیز به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قرارداد‌ها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

به گزارش کیش نیوز  ، مهدی کشاورز رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان سرپرستی معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش منصوب نمود که در متن این حکم  آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا کرده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان ” سرپرست معاونت گردشگری” سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: در پایان، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدلله(ع) را یادآور می شوم که فرمودند: ” بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است، پس از این نعمت ها خسته نشوید. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.
لازم به ذکر است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین طی احکامی عباس نیک پور را  به عنوان سرپرست مدیریت امور مجامع و حسابرسی سازمان  و  ابوالفضل مجیدی را  نیز به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قرارداد‌ها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد

  • منبع خبر : روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش