مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از نظارت گسترده بر فعالیت پیمانکاران ساختمانی جزیره و الزام آنها به دریافت پایان کار ویا اخذ و تمدید پروانه ساخت خبر داد.

به گزارش کیش نیوز ، محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل عمران ، آب و خدمات کیش با اشاره به اینکه نظارت گسترده بر استانداردسازی فعالیت های ساختمانی یکی از مهم ترین محورهای فعالیت شرکت است اظهار داشت : در راستای حفظ ایمنی شهروندان ، پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ارتقای کیفیت ساخت و سازهادر جزیره کیش، تمامی پروژه های ساختمانی که در آستانه بهره برداری بوده و یا به بهره برداری رسیده اند ملزم به دریافت پایان کار هستند و باید پس از کسب تاییدیه فنی لازم از اداره آتش نشانی و طبق ضوابط و مقررات شهرسازی ، پایان کار دریافت کنند .
وی با اشاره به مکاتبات رسمی شرکت با پیمانکاران برای مشارکت در روند استانداردسازی فعالیت های ساخت و ساز در کیش و دریافت پروانه ساخت و یا پایان کار در خصوص مجموعه های در حال ساخت تصریح کرد:  اخذ پروانه ساخت نیز برای تمامی فعالیت های ساخت و ساز ضروری بوده و مجموعه هایی که تاریخ پروانه آنها به اتمام رسیده و معتبر نیست ملزم به تمدید پروانه ساخت خود از طریق معاونت شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات هستند. در غیر اینصورت مسئولیت خسارات ناشی از حوادث احتمالی بر عهده کارفرما و پیمانکار خواهد بود.
محسن نظر پورتاکید کرد: اداره اجرائیات شرکت در راستای وظایف و مسئولیت های ذاتی خود و با هدف حفظ ایمنی شهروندان با تمام توان پیگیر نظم دهی به ساختمان های فاقد پروانه ساخت خواهد بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش