مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش با تاکید بر حفظ جایگاه جزیره کیش به عنوان شهری نمونه و منحصربفرد در حوزه خدمات حمل و نقل از الزام رعایت کامل ضوابط حمل و نقل عمومی کیش توسط تاکسی های اینترنتی و اسنپ خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در کیش ، کارکنان مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نشست صمیمی با مدیر عامل ورییس هیات مدیره این شرکت ، ضمن بیان شرح کوتاهی از سوابق فعالیت خود ، مواردی را در زمینه بهبود عملکرد این مدیریت و ارتقای سطح ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران عنوان کردند.
عبدالنبی شرفی در این جلسه با تقدیر از زحمات شبانه روزی همکاران مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان گفت : جدیت ، تعهد و اخلاق مداری کارکنان مدیریت حمل و نقل کیش مهم ترین عامل در عملکرد مناسب حوزه حمل و نقل و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران است.
مدیر عامل شرکت عمران ، آب و خدمات همچنین تاکید کرد: تاکسی های اینترنتی و اسنپ نیز باید با رعایت کامل ضوابط حمل و نقل عمومی کیش در این عرصه فعالیت کنند تا جایگاه جزیره کیش به عنوان شهری نمونه و منحصربفرد در حوزه خدمات حمل و نقل حفظ شود.
وی با بیان اینکه تامین شرایط مناسب فعالیت و رسیدگی به وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان از جمله وظایف مدیریت شرکت است از پیگیری و رایزنی جهت ساماندهی وضعیت استخدامی برخی نیروها خبر داد و افزود: مسئله تامین مسکن شماری از همکاران نیز در کمیته رفاه عنوان و با صدور مصوبات و در نظر گرفتن امکانات موجود اجرایی خواهد شد.
محمدرضا قهاری مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش نیز با تقدیر از رویکرد خاص و حمایتی مدیر عامل شرکت در خصوص جایگاه و عملکرد مدیریت حمل و نقل،  از تلاش برای تکمیل سامانه تخصصی حمل و نقل با هدف تسریع در رسیدگی به مطالبات ، انتقادات و پیشنهادات شهروندان خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی سطح کمی و کیفی خدمات ارتقاء یافته و رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.
علی توحیدی رییس اداره نظارت بر حمل و نقل عمومی کیش هم با بیان اینکه اجرای سیاست ها و تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران ، آب و خدمات ، رعایت حقوق شهروندی و صیانت از حقوق رانندگان ناوگان عمومی کیش سه محور اصلی فعالیت های مدیریت و کارکنان حمل و نقل عمومی شرکت است اظهار داشت : با وجود دشواری های فعالیت در حوزه حمل و نقل ، همکاران ما به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا خدمات مطلوبی به هموطنان ارائه شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری خبرآنلاین