مراسم افتتاح رستوران پدیده شاندیز در شب یلدا با استقبال بی نظیر و فوق العاده ساکنین و گردشگران و اجرای گروه سون باند همراه بود

رستوران پدیده شاندیز یکی از لوکس‌ ترین و مجلل‌ ترین رستوران‌ های جزیره زیبای کیش است که در غرب این جزیره مرجانی قرار دارد. این رستوران دارای بخش های مختلف از جمله سالن بزرگ و منحصر به فرد و  سفره‌خانه و کافی‌شاپ است. معماری داخلی رستوران سنتی است، ولی تجهیزات آن کاملا مدرن و لوکس هستند.

در مراسم افتتاح رستوران پدیده شاندیز که با استقبال بی نظیر و فوق العاده ساکنین و گردشگران این جزیره مرجانی مواجه گردید بطوریکه در این شب بیاد ماندنی رکورد پذیرایی از بیشترین میهمانان و گردشگران در در کیش از آن خود کرد و گروه با سابقه و دوست داشتنی موسیقی ایران، سون باند نیز در این شب باشکوه با اجرای محبوب ترین قطعات و آهنگ هایشان  بر روی استیج شکیل و زیبای رستوران شب مهیج و فوق العاده ای را برای طرفدارانشان در این جزیره زیبا و مرجانی رقم زدند.

رستوران پدیده شاندیز یکی از لاکچری‌ترین و زیباترین رستوران های جزیره زیبای است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و از فضای کاملا متفاوتی برخوردار است. این رستوران در جاده جهان و منتهی به کشتی یونانی در محدوده‌ی ساحل غربی کیش واقع شده و دارای دوطبقه مجزا و پارکینگ اختصاصی می باشد که این رستوران  با استفاده از فضایی مناسب و با آرامش خاص وگل‌آرایی مدرن، فضایی دل‌نشین و خانوادگی را ایجاد نموده است که  سالن‌ اصلی و بزرگ رستوران دارای سقف‌ بلند و باشکوه می باشد که با طراحی زیبا و چشم‌نواز خود لحظاتی بسیار زیبایی را برای ساکنین و گردشگران این جزیره زیبا و مرجانی باشکوه و مجلل تر می‌سازد.

لازم به ذکر بوده که این رستوران  بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر ۱۰۰ تنی قرار دارد که ظرف مدت ۳۵ روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به  همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و کیشوندان می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل خلاق رستوران پدیده شاندیز ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است ، محیط بسیار زیبا و شاد با دارا بودن استیج بسیار زیبا و حرفه ای حتی برای برگزاری کنسرت های بزرگ  این رستوران را به یکی منحصر به فرد ترین رستوران ایران تبدیل کرده و در بین کیشوندان و گردشگران طرفدار زیادی پیدا نموده است.

  • منبع خبر : کیش نیوز