اپراتور تلفن همراه منطقه آزاد کیش از بسته اینترنت 5 گیگابایتی یک ماهه تله کیش بعنوان ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت همراه کشور در جهت حمایت از ساکنین و کسب و کارهای فعال جزیره بدون دریافت هیچگونه مالیات بر ارزش افزوده ای از مشترکین خبر داد .

به گزارش کیش نیوز ، مهدی نجاری رییس و عضو هیئت امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بسته های جدید اینترنت همراه تله کیش با قیمت مناسب به مشترکان عرضه می شود گفت: این بسته ها با اعتبار زمانی ماهانه، سه ماهه و شش ماه با حجم ۱ گیگابایت تا ۵۰ گیگابایت به مشترکان عرضه شده است.

نجاری خاطر نشان کرد: تعرفه بسته‌های ۳۰روزه تله کیش با حجم یک گیگابایت ۹هزار و پانصد تومان، ۳ گیگابایت ۱۵ هزار تومان، ۵ گیگابایت ۲۰هزار تومان و ۱۰ گیگابایت ۲۹ هزار تومان می باشد و مشترکان این اپراتور می توانند بسته های مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی در خصوص کاهش تعرفه  بسته های اینترنت ۳ ماهه تله کیش اظهار داشت: در گروه بسته‌های اینترنت همراه ۳ ماهه، هزینه فعال سازی بسته ۵ گیگابایت، ده گیگابایتی و پانزده گیگابایتی  به ترتیب ۲۵ هزار تومان، ۳۵ هزار تومان و ۴۵ هزار تومان می باشد که به مشترکان این اپراتور خدمات ارائه می شود.

همچنین نجاری با اشاره به بسته اینترنت همراه شش ماهه تله کیش گفت: این بسته ها با ۲۰ گیگابایت ترافیک به قیمت ۵۹ هزار تومان و ۵۰ گیگابایتی با قیمت ۱۳۹ هزار تومان به مشترکان این اپراتور عرضه شده است.

نجاری اضافه کرد، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت همراه تله کیش با شماره گیری کد دستوری #۲۱۱*۹۳۴* و همچنین استعلام باقیمانده بسته فعال و مشاهده بسته رزرو با شماره گیری کد دستوری #۰*۹۳۴* می باشد و مشترکان می توانند نسبت به لغو بسته رزرو با شماره گیری کد دستوری #۲۱۳*۹۳۴* اقدام کنند.

گفتنی است در حال حاضر بسته  اینترنت ۵ گیگابایتی یک ماهه تله کیش که پر مصرفترین بسته اپراتور های تلفن همراه می باشد، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت همراه کشور بوده و این اپراتور در جهت حمایت از ساکنین و کسب و کارهای فعال در منطقه آزاد کیش از مشترکین خود هیچگونه مالیات بر ارزش افزوده ای دریافت نمی کند

  • منبع خبر : کیش نیوز