مدیرعامل شرکت عمران و خدمات کیش از پیشرفت فیزیکی مناسب بازپیرایی و زیباسازی منطقه سفین کیش خبر داد و گفت : در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی‌ خود و رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران جزیره ، شرکت عمران و خدمات کیش بیش از پانزده هزار متر مربع پیاده روسازی و کف سازی را در منطقه سفین قدیم و جدید کیش اجرا کرده است.

به گزارش کیش نیوز ، محسن نظر پور از  پیشرفت فیزیکی مناسب بازپیرایی و زیباسازی منطقه سفین کیش خبر داد  و گفت: کف سازی کوچه های منطقه سفین کیش با هدف رفاه بیشتر خانواده های ساکن و تسهیل تردد عابران و بهینه سازی برخی نقاط شهری در جهت ایمن سازی برای استفاده  کیشوندان و گردشگران صورت می گیرد و این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی‌ خود و رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران بیش از ۱۵ هزار متر مربع  پیاده روسازی و کف سازی را در منطقه سفین قدیم و جدید کیش اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران و خدمات کیش در ادامه افزود : اصلاح شیب های عرضی و طولی به جهت روان سازی تردد ساکنان و گردشگران و خروج روان آب از دیگر فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات در این منطقه است که همزمان با طرح بهسازی و زیباسازی سفین در حال اجرا است.

لازم به ذکر است منطقه سفین در شمال غربی جزیره و در مسیر مرکز شهر به سمت کشتی یونانی و کلبه هور واقع شده است و قدیمی ترین بخش جزیره است که ساکنان بومی کیش بیشتر در این بخش سکونت دارند.

بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله خانه تک بادگیر، موزه خانه مردم شناسی بومیان کیش، مساجد و خانه های قدیمی که از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می روند در این بخش از جزیره کیش واقع شده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش