رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در مراسم تکریم و معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش طی سخنانی با اشاره به نگرانی بخش خصوصی از رکود در کیش گفت: همه ما با یک همگرایی همدلانه به دنبال برپایی رویدادی تابستانه هستیم که بدون حمایت های مادی و معنوی سازمان منطقه آزاد کیش امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش کیش نیوز  رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در مراسم تکریم و معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل جدید سازمان، حضور مردم، کسبه، تولید کنندگان و سرمایه گذاران برای حمایت از مدیران و صیانت از این خاک پاره مرجانی را نشان از امیدواری آنها به بهبود وضعیت کسب و کارها عنوان کرد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان منطقه آزاد کیش افزود: بدون تردید کیش یکی از موفق ترین و توسعه یافته ترین مناطق بین مناطق آزاد ایران است که سهم قابل توجهی در اقتصاد ملی دارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب مدیرعاملی جوان و دانشگاهی برای منطقه آزاد کیش اظهار داشت: امیدوارم مدیرعامل جدید با فعالیت های خلاق و نوآورانه، جزیره کیش را از برخی بحران ها رهایی بخشد.

رحمان سادات نجفی خاطر نشان کرد: بدون تردید مناطق آزاد پروژه هایی ارزشمند در اقتصاد ملی کشور محسوب می شوند که متاسفانه مورد بی مهری و کم لطفی مدیران مرکز نشین قرار گرفته اند؛ امید دارم با پیگیری های مدیرعامل جدید و حمایت های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، حقانیت این منطقه را ثابت و برای کمک به رونق اقتصاد کشور از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نگرانی بخش خصوصی از رکود در کیش گفت: همه ما با یک همگرایی همدلانه به دنبال برپایی رویدادی تابستانه هستیم که بدون حمایت های مادی و معنوی سازمان منطقه آزاد کیش امکان پذیر نخواهد بود.

سادات نجفی با بیان اینکه مدل حاکمیتی مناطق آزاد در کشور تنها مدل منحصر به فردی است که بدون بودجه دولتی اداره می شود گفت: مناطق آزاد با درآمد و هزینه مدیریت می کنند و نمی توانند در تضاد با منافع بخش خصوصی عمل کنند، بنابراین بخش خصوصی موفق با رونق کسب و کار و اقتصاد موجب مدیریت مطلوب در منطقه می شود.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان منطقه آزاد کیش در ادامه، وجود سازمان های مناطق آزاد مقتدر و قوی را خواسته بخش خصوصی برشمرد و تصریح کرد: ما امیدوارانه به دنبال ارتقا و پیشرفت این منطقه هستیم و در تمامی زمینه ها برای رونق کسب و کارها و اقتصاد در کنار سازمان خواهیم بود.

سادات نجفی در پایان از زحمات مهندس سعید پورزادی در زمان سرپرستی و تیم مدیریتی وی در سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی کرد.

اجرای قوانین اصلی مناطق آزاد، استفاده از ظرفیت های موجود، ایجاد مشوق ها و معافیت ها برای حفظ انگیزه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان از موارد مطرح شده از سوی سادات نجفی در این مراسم بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش