شرکت عمران ، آب و خدمات کیش در سومین جلسه ستاد نوروزی جزیره از تمهیدات لازم در حوزه های مختلف شهری برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد .

به گزارش کیش نیوز ، در سومین جلسه ستاد نوروزی این شرکت که با حضور روسای کمیته های مختلف برگزار شد ، روند آماده سازی و ایجاد زیر ساخت های لازم در کمپ های نوروزی بررسی و راهکارهای ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران بررسی شد.
بر اساس این گزارش بابک خالقی معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات با بیان اینکه در صورت صدورمجوزهای لازم از سوی ستاد ملی کرونا برای انجام سفرهای نوروزی فعالیت گسترده ستاد نوروزی شرکت هم از ۲۵ اسفند آغازمی شود اظهار داشت : آذین بندی و نورپردازی معابر و میادین و تامین زیر ساخت های لازم در بخش های مختلف شهری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تا ۲۰ اسفند تکمیل خواهد شد تا جزیره کیش با آمادگی کامل به اسقبال نوروز برود.
وی با اعلام اینکه امسال سه کمپ چادری برای میزبانی گردشگران نوروزی در سه گروه خانواده ها، ایثارگران و کمپ مجردی برپا می شود اظهار داشت : علاوه بر  این سه کمپ نیز برای شرایط بحران آماده شده است .
وی افزود: ضمن انتقال کانکس هایی جهت افزایش سرویس های بهداشتی این کمپ ها ، برای فروش اغذیه ، چادر و پتو و بخش اداری نیز غرفه هایی در کمپ مصلی آماده شده و نمازخانه مصلا نیز با نصب اسپیلت تجهیز شده است.
غفار آقا زاده معاون محیط زیست و خدمات شهری شرکت عمران، آب و خدمات هم با اشاره به توسعه فضای سبز و ایجاد نشاط و طراوت در فضای شهری کیش بر تامین برخی نیازمندی ها از جمله کانتینرهای ویژه زباله و علایم راهنمای معابر سطح شهر تاکید کرد .
بهسازی مبلمان شهری ، افزایش ظرفیت تصفیه خانه و همچنین آمادگی برای تامین آب مورد نیاز گردشگران در کمپ های چادری، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی کیش با استفاده از هایس ها و مینی بوس های بخش خصوصی و تهیه بسته های آموزشی با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تهیه کیسه های پارچه ای ویژه خودروها ، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی در ایام نوروز و توسعه امکانات هندورابی برای میزبانی از گردشگران طبیعت گرد از جمله مواردی بود که مدیران سایر بخش های شرکت عمران ، آب و خدمات در این نشست مطرح کردند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش