رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش از حراجی پایان فصل بازارها و مراکز خرید جزیره کیش از اول شهریور الی 31 شهریور ماه با تخفیفات استثنایی و بی نظیر خبر داد .

به گزارش کیش نیوز ، مدیرعامل جامعه بازاریان کیش با برشمردن  ویژگی ها و ظرفیت های منحصر به فرد جزیره زیبای کیش را بعنوان اولین اولویت گردشگران در ایران گفت: جزيره كيش با ويژگيهاي جغرافيايي خاص خود كه در زمينه توسعه جهانگردي منطقه اي و جهاني دارد، در ميان همه جزاير ايراني خليج فارس تنها منطقه اي است كه در تمامی ادوار و فصول سال مورد توجه ويژه قرار گرفته است و خصوصا در نيم قرن اخير سرمايه گذاري سنگيني براي توسعه و ارتقاء آن صورت گرفته است.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در ادامه صحبت های خود از راه اندازی حراجی های پایان فصل بازارها و مراکز خرید جزیره کیش از اول شهریور ماه الی ۳۱ شهریور ماه با تخفیفات استثنایی خبر داد گفت: امیدوارم که با همراهی خوب منطقه آزاد کیش و سایر جوامع در راستای توسعه و ‌‌رونق گردشگری در کیش با برگزاری حراجی پایان فصل بازارها و مراکز خرید جزیره بتوانیم با خدمت رسانی مناسب به گردشگران و هموطنان عزیز فضای  خوب و مناسبی را برای خرید مردم فراهم کنیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با برشمردن سایر متغیرهای موثر بر سفر گردشگران داخلی و خارجی به کیش اضافه کرد: هر ساله با شروع تابستان شاهد رونق نسبی و تغییر وضعیت در آمار ورود مسافر و گردشگر به کیش بودیم اما امسال به جهت متغیر های مختلف  آنگونه که باید این اتفاق رقم نخورد و سبب رکود  بی سابقه در فضای کسب و کار شده است.

وی اضافه نمود برگزاری رویداد های جذاب مهمترین عامل جذب گردشگر خواهد بود‌.

وی در پایان ضمن دعوت از دیگر تشکل های صنفی جهت مشارکت فعال در این خصوص، همگرایی را در شرایط فعلی به عنوان ضروری ترین عامل تاثیر گذار در عبور از این بحران بر شمرد.

  • منبع خبر : کیش نیوز